Головна сторінка


Інформаційна картка 
учасника  другого туру
 Всеукраїнського конкурсу 
«Учитель року - 2017» 

1.Скопик Марія Мар'янівна
2.
3. Радехівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
4. Вчитель початкових класів.
5. Педагогічний стаж роботи: 21 рік.
6. Кваліфікаційна категорія :спеціаліст «вищої категорії».
7. Звання немає
8. Педагогічне кредо: «В навчанні треба йти вперед, не можна зупинятись».
9. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте : інтерактивні форми та методи, ігрова технологія,  інформаційні комп’ютерні технології, особистісно-орієнтоване навчання.
10. Власний особистісний і педагогічний портрет
Я, Скопик Марія Мар'янівна, з дитинства мріяла пов’язати своє життя  з найдорожчим скарбом землі – з дітьми. Тому у 1986р. поступила в Бродівське педагогічне училище, яке закінчила у 1990р.  Молодий спеціаліст стає хорошим вчителем, коли поруч із ним працюють  творчі , обдаровані, талановиті особистості, які щиро діляться своїм досвідом. Саме таким  і став для мене колектив та учні Синьківської ЗОШ І-ІІІ ст. , куди прийшла працювати в  1990 році. Згодом  здобула вищу освіту, закінчивши Волинський державний університет імені Лесі Українки у 1996 році . На педагогічній ниві працюю 22 роки.  У 2015 році перейшла працювати у Радехівську ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
  Кожен ранок, ідучи до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли  діти, яких зустрічаю, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі в класі мене чекають  мої вихованці. Діти поспішають, перебиваючи один одного, розповісти про те, що у них нового сталося в житті,  що з’явилося, що їх спантеличило. Особистим прикладом, поведінкою, способом життя намагаюсь побудувати такі взаємовідносини у колективі, щоб кожна дитина відчувала свою значущість, потрібність.
    Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриваєш для себе. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.
     Вважаю, педагогічне покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й всебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни.       Моя професійна діяльність ґрунтується на верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі.
      Вимога сьогодення-використання сучасних технологій. У своїй роботі використовую різні форми діяльності учнів на уроці (індивідуальна, групова , робота в парах),різні форми проведення уроків, але надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, використовую мультимедійні презентації до уроків, що  в сукупності робить урок цікавим і пізнавальним.

    Прагну, щоб  знання учня були не кінцевою метою, а засобом, щоб вони не перетворювалися в мертвий багаж, а жили в розумовій праці дитини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий